Merhaba heyecanlı bekleyişi devam eden anneler. 🦋 Son 2 haftadır suratımda çil oluşmaya başladığını gördüm, anneme danıştım ve annem de ben sana hamileyken de oldu o çiller hadi hayırlı olsun kız torunum geliyor dedi. Bi yandan inanmak istedim bi yandan yok canım ne alakası olabilir dedim. Bugün sabah itibariyle cinsiyetimizi öğrendik ve doktorumuz bi PRENSESin yolda olduğunu söyledi😇 Çok şükür bu merakımızı da giderdik bu söylediğim de cinsiyetini öğrenemeyen annelere benden bi ipucu olsun, Rabbim herkese sağlıklı,hayırlı evlat versin💓