Bugün muayene oldum ve hiç korkulacak bir şey değilmiş korkanlar varsa kendilerini kasmasınlar 20 30 saniye faln bir şey zaten. Bu kadar mıymış dedim içimden. Yumuşama var dedi 1 cm açılma varmış normal doğumu bekleriz dedi sen sezeryan istemedikten sonra . Sadece boyun dezavantaj olabilr dedi 1.52 bu açıklıkta olup da ne kadar sürede dogumu oldu acaba? Bi belirti yok şu ve aşırı da rahatım korku heyecan yok neden böyle oldu anlamadım 😊