Merhaba arkadaşlar ,26+6haftalıgım ayaklarım şiştigi için Zeynep kamile gittim araştırma diye ,kan,idrar ,kültür , idrar da proteine baktılar ..idrar tahlili leu%:+++ çıktı doktor yüksek enfeksiyon çıkmış erken doğumu tetikleyebilir önemli bi sorun deyip 1kullanımlık şase vermişti geçen hafta ,neyse 1hafta üzerine yani bugün yine tahlil verdim yine 3+ çıktı .bı sefer 7günlük antibytik verdi .Geçmezse erken doğumdan çok korkuyorum böyle enfeksiyonla nereye kadar idare eder yaşayanınız var mı acaba ?moralim çok bozuldu