DidemYldrm Bsrablgnekc ben arada kendime yemeklerin yanında ödül olarak çilekli olanını içiyorum ama hep değil 1 ayda 2 kere anca
aysesensoy Bsrablgnekc arada tuketmek sıkıntı değil ama 1 tanesinde 9gram şeker var😔şeker oranı çok yüksek yani her zaman içmemek gerek😊
deletedmom43 Soda yerine doğal maden suyu içmeye çalışın. Karbondioksitle desteklenmemiş olanları yani 🙂
DidemYldrm Bsrablgnekc olmaz canım o kadar da değil koladan ya da meyvesularından daha zararlı olduğunu düşünmüyorum