Kızlar ilk haftalarımda doktor folik asit yerine bunu vermişti bulantı yaparsa başka kullan demişti ve bulantı yaptı 1 hafta kullanıp bıraktım folbiol kullanmaya devam ettim. Gece hafta gittiğimde femix tekrar dene dedi 4. Aydayiz bu arada bulantı yapar mı tekrar diye tereddütteym kullanan var mı femix OMEGA . Başka hiç bsy kullanmana gerek yok dedi bununla birlikte başka ilaç kullanıyor musunuz demir vs.