Merhaba kizlar size bi sorum olacaq ben azeriyim byraya gelin geldim. 34+6hafdalik hamileyim 30 hafdadan riskli hamilelik geciriyorum erken dogum riskim var. Dun sancim tutdu hasdeneye gitdik kendi doktorum yokdu nobetci doktor bakdi bebek asagida dedi ama henuz erken sabaha kadar serum taktilar iyneler vuruldu bebek gelmesin dedi. Sabah kendi dobtorum geldi makinaya bagladilar sancin durdu dediler eve git mayisin 6 sina kadsr kendini koru 6 sindan sora dogum yaparasa bi sorun olmaz bebekde kuvezde kalmaz simdi dun bebeyim cok hareketliydi sabahtan beri hareket etmiyo cok korkuyorum