SKelebek Arkadaşlar merhaba 2 gündür bebeğimin hareketleri yavaşladı ama ediyor. Ve karnım taş gibi oluyor. Biraz dokununca acıyor gibi oluyor. Doktorum izinde ve bende şehir dışındayım benim gibi bu durumu yaşayan var mı? 28 haftalığım bu arada
Smeyyesayin SKelebek benimde oluyordu aynı haftadayız doktorum dinlenmemi ve ayakta fazla kalmamamı söylemişti
buseyusuf27 SKelebek tas gıbı oluyor dedıgın bebek yan yatıyor gotunu dayıyor rahme acırıyor hatta yururken bıle tas gıbı oluo karnım ultrasonda gordum ben doktoe gosterdı hatta bak yan yattı dedı oyuzden sertlestırıyor dedı oyuzden rahatım ben 27 haftayız bence gönlünüzü ferah tutun skıntı yoktur kendınızı korkutmayın
Zeynepekr SKelebek Ayakta kalınca yorulunca benimde taş gibi oluyor baya rahatsız edici bir his 🥴 bugünde cam sildim şu an o kadar rahatsızım ki
SKelebek Zaxra benim bebeğim hareketliydi ama 2 gündür ediyor ama çok az. Bir yere toplanıyor gibi taş gibi oluyor dimi bende sürekli öyle oluyor bide hareketleri zayıflayınca evham yapmak istemiyorım ama elimde değil
SKelebek Smeyyesayin kuzum inan yatıyorum dinleniyorum. Ayakta kalmıyorum ana işte ilk hamilelik biraz bilmemezlikten sanırım ama korkuyorum biraz işte
Frdugr0212 Kizlar bu dediginiz kasilma oluyor.banada ilk 30. Haftamda olmustu suan 33 deyim ve cok korkmustm doktora gttim hemen nst ye bagladilar sancm.cikmadi allahtan.kasilma cikti sadece ve hala devam ediyor yapacak birsey yok malesef 🙅
Zaxra Frdugr0212 su an cok korktdum Allahim sen koru 😢😢🤲🏻 Nasil olucak bel tutmalarimda gitip geliyor ustune bide covid oldum 😥
SKelebek buseyusuf27 ya kuzum gittim Bugün 3 gündür hareket hissetmiyordum amniyon sıvısıymış benim o sertliğim ve sıvım az olduğu için bebeğinde sertliğiymiş 🤷🏻♀️
buseyusuf27 SKelebek hmm degısık 🙄 banada yan dondugu ıcın dedı cunku ben zayıfım baya bızım kız butun gun uyuyor alıstım ben artık 😁 saat 22:00 da baslıyor oynamaya 00:00 a kdr hareketlı uyuyoz annem dıyınce oda bı sure sonra yatıyor cok skur 🙈 bnde korkuyordm hareketsız olunca ama alıstm smdi yeterkı saglıklı olsunlar
herbiseyim Benimde sol tarafım taş gibi oluyor ve bununla beraber kasık ağrım da var uzaninca da geçmiyor sağa sola dönerken de çok acıyor yururkende olmaya başladı neden oluyor ki bu 🤷🏻♀️🙄 27 haftalığım bende
Emine_66 herbiseyim aynı şeyleri bende yaşıyorum hatta yataktan zor kalkıyorum bel ağrısı yürümekte zorlanıyorum sonra düzeliyor 26 haftalığımda bende
herbiseyim Emine_66 ya inan şuan ayaklarım sızlıyor kasıklarımda ağrı var ve belimde fıtık olduğu için mi yoksa başka bişey mi bilmiyorum belimde de var iki adım mutfağa kalktm yuruyemiyorum ağrıdan niye oluyor acaba 😔 bebeğim gayet hareketli ama karnimda semsert oluyor
Emine_66 herbiseyim geçen gün konserve menemen yaptım ellerim uyuştu sabah yerimden kalkamadım belimin ağrısı kalçama vurdu ayaklarımın şiştiğini hissettim basamadım şu bir gerçek her sabah yataktan kalkmakta zorlanıyorum bel agrısı bi anda yürüyememe
herbiseyim Emine_66 son zamanlarda belimdeki ağrı anlatılmaz zaten 😔 hiç böyle bir ağrı yaşamadım sanırım canımdan can gidiyor ağlıyorum resmen
Emine_66 herbiseyim rabbim yardımız olsun inşallah sağ salim evlatlarımıza kucagımıza almayı nasip etsin
Minigimm2020 SKelebek ayni seyi bende bayadr yasiyorum sebebi ne blmiyorum bu hafta gdicrm doktora hatta bende post açmıştım patlicak gibi oluyo nefes alamoyosun
SKelebek Minigimm2020 kuzum ben dün gittim. Biraz benim suyum az ondan dedi bide bebek pozisyonu dedi.
SKelebek Minigimm2020 belkide normal yaşadığımız durum .. ilk hamileliğim benim oyüzden tecrübesizim tabi