Ozlemkurttt Canlar merhaba bisey sorsam size 😌 33+4 olduk çok şükür böle karnımda pıt pıt atma oluyor tekmelerini bir tarafa toparlanmasını net anlıyorum da bu sol kasık üstünde pıt pıt atmayı anlayamadım 🙈🙈🙈
Gmst Ozlemkurttt benimki cok sık hickiriyo ve uzun suruyo. Doktoruma sordum, emme egzersizleri yapmak icin amniyon sivisini yutarak alistirma yapiyorlarmis. Hickirmalarina sebep oluyolmus bu. Seninki obur biraz cok su yutuyo demekki dedi. 😁
Ozlemkurttt Gmst benim de öle kuzum ki sürekli gece gündüz bilmediğim bişey ondan sordum teşekkür ederim 🙈
BuseGne Gmst aynı şekilde benim de doktorum oğlun biraz obur dedi çok uzun hıçkırıyor gün içinde 7-8 kere hıçkırıyor yavrum. 🌸☺☺☺
AhmetMineYanar Ay kızlar gülmeyin ama ben bugun gaz cıkardım bebek korktu titredı kıyamam ay gulsem mı bılemedım 😅😅😅
Sevda6767 Aaaaa tam böyle bi başlık açmaya gelmiştim. Bu kadar olur 🙂 ritmik bir şekilde pıt pıt atıyor bişey. 24.haftamdayim bu haftada hıçkırık olur mu bebislerde