Papatyagelin Merhaba kızlar 38 haftalıgım sag kalcamın üstü ağrıyor bazen dizime iniyor .bu şekilde sorun yaşayan varmı varsa herhangı bir egzersız yapıyormusunuz?
Ruveydaasker Papatyagelin valla bende 24haftalıgım kalcam backlrm cok ktu magnezyum ılk gunler gecıryodu smdı gecmyo bıle
Tazeanne11 Ben hamileliğimin başından beri bu ağrıları cekiyorum ve yuruyemedigim zamanlar bile oluyor. Magnezyum kullanıp azaltabilirsiniz. Bana o bile fayda etmedi umarım size faydası olur.
ballilokum canım zorlamadan burdan yapabileceklerini yapmaya çalış istersen. Benimki mucize gibi bir kez yaptım ertesi gün kayboldu. 1 aydan fazla çekmiştim
Ayseg1 İkinci gebeliğim bu ilkinde de yaşamıştım bu kalça ağrısını şuanda da yaşıyorum ve ikiside kız 😄 kız erkek farketmiyor ağrıda sancı da belirti de buna Bi açıklık getirelim artık