busraozkan Kızlar hastane çıkışı için isimli olan setlerden hangi siteden yaptırdınız bende doğunca fotoğraf çekimi için yaptırmak istiyorum ama sayfalarda kararsız kaldım
Dilaraa61 busraozkan gaffulbattaniye gercekten kalitesi cok guzel siddetle tavsiye ediyorum instgrami var gir bi bak derim 😊🌸
Elnuva92 Nakışlı.bebek.tasarimlari sayfasında yaptırdım hem nakışlı hem tulumun kalitesi güzel bide şuan kampanya var bildiğim kadarıyla ben tulum şapka eldiven takı yastığı battaniyesini 145 tl yatırmıştım. Bence baskıdansa nakış daha güzel duruyor
momofgirlss busraozkan tugbakugu_forbaby sayfasından yaptırmıştım ilk kızımda çok memnun kaldım bunda da oraya yaptırcam 😊
Cansummm busraozkan uniqondan sipariş verdim 160 TL udi. henüz elime ulaşmadı ama kötü bir yorum hiç okumadım.
Hsjsjj [url=https://hizliresim.com/rIkUz5][img]https://i.hizliresim.com/rIkUz5.jpg[/img][/url] ben linatasarımdan aldım 140 ve çok kaliteli işleme kanatlarıda yapıştırma değil dikmişlerdi çok beğendim ben yıkadım hiç problemde olmadı. Çok güzel duruyo bence [url=https://hizliresim.com/adc790][img]https://i.hizliresim.com/adc790.jpg[/img][/url]
Bahartesi Muberranur Ben tulum şapka eldiven olarak yaptırdım. Zaten o 10’lu set çok gereksiz fikrimce. Bir de doğumdan sonra yıkamadıkları için chakradan indirimde bir 5’li set aldım o sümüksü haliyle ilk onu giyer :) sonra işlemeliyi giydircem :)
Hilal28 busraozkan instagramda minikonsept sayfasına yaptırdım siparişi annemlere verdiğim için canlı görmek henüz nasip olmadı ama alışverişimden memnun kaldım 1 haftada hazırladılar ☺️