Aud28 bu durumu cok iyi bilirim adet gelmeden test mi alsam test mi yapsam varsa aman bişey olmasın derken bana da iğneyi kese ve bebeği görmeden veremeyrceklerini söylediler benimde kayıplafım vardı cok şükür şimdi 13 haftalığız adetinizi bekleyin öyle test verin ben 2 gün kala test yaptım pozitif sonra kan verdim yine bile ümitlenemiyor insan acaba kimyasal mı diye cok bunaltmayın kendinizi tavsiyem bu sekilde bende yasadım ve bu yollardan hala geciyorum inşallah tez zamanda güzel haberler duyarsınız