Merhaba arkadaşlar dün doktora gittim 34 haftalık 5 günlük hamileyim dün nstde sanci çıkdi alttan muane ettiler açıklık 3 cm olmuş ayrıca bebek 37 haftalık bebek gibi gelişmiş organları kendi doğum yaptıracaklardi kabul etmedim istegimle ciktim uc defa alttan muane ettiler 3 cm le kaldi bugun ozel doktora gittik oda iri bir bebek nasil olmussa 3 hafta onden gitmis dedi kilosu 3kilo 300 gram olmuş normal dogum tarihim 26 eylülde şimdi en geç 5 eylül dedi ve acikligim hala 3 cm ara ara böyle elektrik carpmasi gibi bir şey oluyor Karnimda halsizim iki gundur ufak ufak sanci oluyor sizce ne kadar sürede açılır nasıl olur