Betulfatih ikizannesi2985 İnşallah canım doktorumda şimdi diyor artık rennie Duo şurubu bırak sabah aç karnına bir tane lansor iç 😕🤲 inşallah tez vakitte geçer hepimizin de acısı agrisi
Betulfatih Minigimm2020 Benim ki Rennie Duo şurup canım ama ne hikmetse iyi gelmedi. Doktorumla iletisime geçtim şimdi de diyor sabah lansor al aç karnına 1 tane ic. İnşallah geçerse sbaah hemen alır içerim ya
Muhammedyusuf Betulfatih maden suyu dene canım… Bende başlarda çok kötü oluyordu burda sagoslun bı arkadaş önerdi faydasinida gördüm
Pembe-mavi Betulfatih rennie diye bir ilaç var. Gebelikte içilebiliyor demişti doktorum fakat siz doktora sorun, emilen bir hap mentollü çok iyi geliyor. Doktorunuzdan isteyin
Betulfatih Pembe-mavi Canım banada onun surubunu verdi rennie Duo şurup naneli fakat yaramadı geçirmiyor kuzum. Şimdi lansor verdi sabah alacağım
Pembe-mavi Betulfatih şurubu ile yaramıyor. Ben hapını senelerdir kullanırım. Lansor da iyi gelir, ama dediğim ilaç daha ağzınızdayken gazi artırıyor. İnşallah iyi gelir, çok geçmiş olsun
Cemrebslyn Betulfatih mide yanmasından ne çektiğimi bir ben birde Allah bilir şişe Şişe şurup bitiriyordum. Sonunda döktürün lansör ilaç yazdı 1tane içtim zaten bidaha içmeme gerek kalmadı Geçti çok şükür.
Betulfatih Cemrebslyn Bende simdi aldım kuzum lansor 30 mg sabah aç içeceğim inşallah benimde geçer yemek bile azcik yedim zor oluyor meyve yiyeceğim
neslihann87 dene bencede benimde boğazım çok yanıyo içtiğim zaman tamamen kesiyo çok rahatlatıyo inşallah sanada iyi gelir
Betulfatih ÇOK SAGOLUN KİZLAR ALLAH RAZI OLSUN HEPİNİZDEN DOKTORUM LANSOR YAZDİ ALDİM. SABAH AC İCECEKMİSİM. SİMDİ MADEN SUYU ALDİM İCİYORUM 🤲❣️❣️
Betulfatih Seymaaygzz Bende şimdi içiyorum kuzum başta biraz yakıyor ağrı yapıyor ama inşallah iyi gelir
Betulfatih prensesim35 Kuzum soğuk su dahi bir damla icsem ağrı yapıyor göğüs altlarindan kalbe kadar ağrı sapliyor İnanki beter bisey