Yasininannesi Bebeyimin hareketlerini hiss etmiyorum.Aranızda benim gibi olanı var mı? Bu normal mi acaba😳Siz kaçıncı haftada hiss etdiniz?
Meryy600 Yasininannesi canım bende 17+3 haftalık hamileyim bende hissetmiyorum. Arada karınca gibi bi his var ama bebek değildir daha erken dedi doktorum
Suprizyumurtam_3 Yasininannesi Bende hareket olarak degilde kasılma sertleşiyor öyle anlıyorum. Hareket hali o sertleşiyor o kadar şimdilik 😊
Meryy600 Yasininannesi ne demek 20. Haftada hissedilir diyolar bende buradan okuyorum hep. İnşallah hissederiz