Kızlar geçenler de bana 50 gr şeker yüklemesi yapıldı 160 cıktı değerim.Dokt 100 gr daha yapılsın yine yüksek çıkarsa önlemini alırız dedi.Iki gün önce sonucumu öğrenmek için doktorun hemşiresini aradım değerin yüksek değil istediğin besinleri tüketebilirsin dedi evet buraya kadar sorun yok ama ilk yüksek çıkıp da sonra normal değer çıkması normal mi acaba ilk 50 gr şeker yüklemesinde neden bu kadar yüksek çıktı aklımı karıştırmadı değil?