Adete 9 gün var eczane gittim test için durumu anlattım ve 3 gün önce test yaptım ilk tek çizgi sonra silik çıktı 30 sn durdu kayboldu dedim bı test verdi yarın sabah ilk idrarla yap dedi eğer yine aynısı yada kalırsa kan vermen lazım dedi bekleyeyim test yapmaya yoksa yarın yapsammi adet gecikmesini mi beklesem aceba birde İzmir’de kan vermek için nereye gitmem lazım hastane olarak doktor önerisi ve fiyat olarak verebilecek olan arkadaşlar varmı