Seseff Arkadaşlar merhabalar türkiyede hamile kalip yurt dışında doğum yapmak zorunda kalan oldumu veya hangi ülkelerde doğum yaptınız tecrübelerinizi alabilir miyim😊
Matilda Seseff nasıl yani yeni evlisisin ve vizen yeni çıktı doğumu da yurtdışında yapmak zorunda gibisin onun gibi mi. Ben yurtdılındayım hamile olarak gelmedim ama burda 3. Doğumumu yapacağım çok rahat geçirdim çok şükür kimsem olmadığı halde
Seseff Matilda turkiyedeyim suan esimin isi dolayisiyla bir kac ay sonra yurtdisina cikicaz dogumu orda yapmak istiyorum bir yandanda cesaret edemiyorum siz hangi ulkedesiniz acaba
Matilda Seseff ben İsveç’te yim eşin yanında olduğu sürece bence sıkıntı çıkmaz. Siz hangi ülkeye geleceksiniz ve uzun süreliğine mi geliyorsunuz
Matilda Seseff benim her ikisinde de annem burda değildi 3. Olmayacak hemde sezeryan allah veriyor bir kolaylığını
Seseff Matilda tataristana gidicez ama sorun yalniz kalip kalmamam da değil ordaki hastanelerin sağlık sisteminin iyi olmadığını duydum 5 sene kalıcaz
Matilda Seseff buradaki de çok iyi değil ama ne yapalım. Herhal bir doğumu da yaptırırlar sonuçta orda ki kadınlar nasıl doğum yapıyor
Matilda Prensesim2018 evet bende hamileyim 3. Hamilelik 22+4 günlük doğumum aralıkta. bende Västerås tayim
Prensesim2018 Matilda ben 37+3 haftaligim az kaldi yani bana allah sizide kurtarsin benide tum hamileleride