Bsra95 Kızlar reglim 9 agustosda olması gerekirken olmadım test yaptım pozitif 17 agustosda kan testim 1470 18 agustosda 2120 20 yani bugün 3127.78 çıktı doktor 2 gün önce rahimde kese gördüğünü söyledi ama değerler 2 kat değil sizce ??
gzm1234 Her gün 2’ye katlanmıyor 2 günde 2’ye katlanması gerekiyor. Yani %60 artış olduğunda normal kabul ediliyor.
Bsra95 Benim iki gün önce 2120 di bügün 3127 geçenlerde gittiğim doktor bu değerlere göre dış gebelik normal gebelik düşük demişti doktor değiştirdim moralim çok bozuk
Bsra95 İşte dış gebelik olmasa bile saglıksız çok istediğin gebelik değilse sonlandıralım dedi yarın başka doktora gidicem