asiltosumm35
hamileliğimin 13. Haftasında doktorumun verdiği vitaminin en nadir yan etkisi kaşıntı ve alerjiydi, gitti beni buldu. Sürekli artınca çaresiz cilt doktoruna gittim alerjiler için 2 tane krem verdi, 1 hafta içinde geçti. Onlara sevinirken tüm alerji yerlerimde lekeler oluştu baya kötüydü. Mecbur onlar için de gittim. Lekeler için de 2 krem verdi, geçene kadar kullan hatta sonra çıkarsa tekrar kullan dedi. Şimdi 30. Haftadayım, şükür hiç lekem kalmadı. İmkanın varsa ve gerçekten çok rahatsızsan mutlaka doktora git canım.