Öncelikle bu şekilde yazıları hiç okuyamazdım sizinde okumanızı istemezdim. 12 haftalık hamileydim ama 10 hafta olarak gözüküyodu geç döllenme olabilir demişti doktor bu gün hastane randevumuz vardı ama sabah kahverengi leke gelmişti hatta sabah bununla ilgili bi post açmıştım hemen gittim gittiğimde 8. Haftada kalp atışlarının durduğunu öğrendim iki düşüğüm vardı zaten kötü bişey olacağını bekledim hep aslında ama aklıma getirmek istemedim. Gittiğimde doktorum doğumdaydı başka doktor baktı ama göremediğini belki kendinden kaynaklı olduğunu söyledi ama ben hissettim kalp atışları gözükmüyodu bile çıktık kendi doktorumu bekleyene kadar hiç durmadan ağladım çünkü emindim bişey olduğuna tekrar kendi doktoruma girdiğimde yüz ifadesinden anladım ama beni üzmemek için hiçbişey demedi detaylı ultrasona gönderdi ordada aynı sonuç çıktı ve yarın kürtajla alınıcak herkesten dua bekliyorum diğer ikisi düşük olmuştu ve ilk haftalarında olduğu için birşey anlayamamıştım ama buna çok alışmıştık ve içimdeki acıyı dindiremiyorum hayallerim farklıydı düşüncelerim farklıydı sonuç bam başka Çıktı lütfen dua edin.