Oz2164 Merhaba kızlar Daha 3ncü ayımdayım çatlak yok ama her ihtimale karşı bu ürünü aldım kullanan arkadaşlar varmı? Varsa ne kadar süre kullandınız? hamilelikten sonramı hamilelik dönemindemi?
Minikpasa Oz2164 ben kullandım hiç bir işe yaramadı. Doktorum sadece cansın baby yağ sür diğerlerinin bebeğe olumsuz etkisi olup olmadığı net değil dedi. Para verme bence bioolie
Minikannesi00 Oz2164 ben 6. Aydan sonra kullandım büyük etkisş oldu,incecik çok az çatlağım oldu belli bile olmuyor, sabab akşam sürmüştüm ben son güne kadar. Sürmeyi unuttuğum bi bölge var ordaki çatlağı görünce iyiki kullanmışım dedim 😊
Saadetctk Oz2164 ben kullandim bacaklarimin yanina ve karnima sürdüm sürdüğüm yerde hic bi tane bile catlagim yok ama malasef karnimin yanlarini ve bacagimin en ust kismima sürmeyi unutmuşum dogumdan sonra catlama oldugunu anladim. Siz siz olun benim yaptigim hatayi yapmayin heryerinize bolca sürün
Oz2164 Pinkyellow hamilelikte bi sakıncası yok ozaman çevremdekiler çocuğa zarar vericekse kullanma dediler bana ondan sordum teşekkür ederim canımm
Imfromlastnight Eskiden beri lekeler için kullanıyordum az çok geçiriyor. Düzenli kullanmadığım için çok büyük fark oldu diyemiyorum. Hamilelikte de batık lekem oldu onda da rengini açtı. Çatlak için bilemiyorum ama düzenli kullanılsa bence iyi.
Pinkyellow Oz2164 ben doktoruma soledim nio oil kullaniyrm diye uygun kullanabilirsin dedi kuzum ama benimki bitti sayılır simdi hindistan cevizi yağı alcam🌸
momofgirlss Oz2164 ben ilk gebeliğimde heveslenip 24.haftamda sürmeye başlamıştım 1 2 hafta sürdüm bıraktım ve çatlağım olmadı hiç 🤭 bu gebeliğimde hiç kullanmadım ama görümcem sürekli kullanıyordu gebeliğinde o çok memnun kaldı