Kızlar bebek odası yapıyor musunuz? Çok heves ediyorum ama . 8,9 aylık olana kadar anne yanı beşikte pdamda yatar zaten . Sonra odasına beşik takımlı oda yapmış olsam o beşiklerde kaç yaşına kadar yatabilecek sonra hemen montessori yatak yaşı mı gelir? Bu arada büyüyüp sonradan yatak olan beşikleri pek sevmiyorum. Düz ikea tarzı beşiklerin olduğu oda takımlarını daha çok seviyorum. Kararsızıöim. Sizler ne planlıyorsunuz