Sena0111 Kızlar 15 haftalık hamileyim şimdi kanamam oldu birazdan eşim gelicek onu aradım hastaneye gidicem dua edin benim için oğlum için ona bişe olmasın sağlıkla kucağıma alim
ikizlerimmm Sena0111 15. Haftada benimde kanamam oldu bebekler iyiydi atlattık şükür hemen uzan hastaneden gelince ayağının altına yastık koy ve tuvalet dışı kalkma bol su iç👍
Sena0111 Samiraa çok fazla olmadı ama ulturasonda kana görülüyordu bide ben 15 haftalık gebeyim ulturasonda 14 çıktı
Sena0111 ikizlerimmm şuan yatış verdiler serum taktilar bebek iyiymiş plsentada sıkıntı varmış sabh riskli gebe doktoru gorucekmis inslalh bişe olmaz çok ağladım duanızı ihtiyacımız var