Elsa merhaba bende 13haftalik hamileyim bugün bende yaptırdım o testi kötü bişey değil arkadaşlar sadece bebeğin sağlıklı gelişimi için gerekli bir test down sendromu varmı yok mu diye kontrol ediliyor bende yaptırmayı düşünmüyordum ama doktorum sağolsun hasta olsa da aldırmayı dusunmeseniz bile anne karnında müdahale edebildiğimiz durumlar oluyor bu sebeple yaptırman iyi olur dedi ve bende gönül rahatlığıyla yaptırdım. Üç tip kan verdim on gün sonrada sonuç çıkacak inşaallah. Rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin 🙏bu mübarek kandil gününün yüzü suyu hürmetine.