Arkadaşlar merhaba. Doktorumu çok seviyorum fakat kendisine zorunlu durumlar olduğunda ulaşamıyorum. Hastanede direkt numarasını arıyorum. Sekreter not alıyor sonra dr cevabını iletiyor. Yani politika böyle.ama düşük tehlikem oldu ulaşamadık. Bir süredir yüksek tansiyon sıkıntısı yaşıyorum. Geçen aradım sekreteri bana kardiyolojiye git dedi. Dr hanım başka birşeyler önerir belki dedim. Kendisi burada yok olsada aynısını derdi dedi. Dün yine aradım ve kararlı bir şekilde dr hanımla görüşmek istediğimi dedim. Neyse konuştuk. Dr ben böyle yoğunum maalesef dedi. Hak verdi benim durumuma. İsterseniz başka dr da seçebilirsiniz , benimle devam edecekseniz ben böyleyim dedi 🙈🙈🙈 ilişkimizi sorguluyorum şu anda😅😅😅😅😅 bir de normalde persembe günleri fakültede ders veriyordu önceden ama dün dedi pazar pazartesi , persembe cuma doğurursan ben yokum. Böyle bir durum maalesef. Şimdi kendime Anadolu yakasında dr arıyorum. Tansiyonum yine yükselince. Medical park Maltepe’de herhani bir dr a gittim. İnanılmaz tatlı bir kadındı ama o kimseyi dogurtamaz. Ultrasonda ‘’ aaa bakın kalbi atıyor ‘’ atıyor dedi. İnanılmaz güldük 😂😂😂😂😂 düşünsenize benim doğuma giriyor😂😂😂 aaa çıkıyor bebek , çıktı ayyy ayyy ,, evet şimdi göbek bağını kim kesecek acaba 😂😂😂😂😂😂 böyle dermiş 🙈🙈🙈 bana Anadolu yakasında dr önerisi olan var mı acaba ???