Deletedmom316 can baci qurban olaram Birce umudsizlewme. Elbetde olacaq InwaAllah qarninda boyuyecek qucaginda dolacaq bebiwlernen. Allahdan umid kesilmez baci. Sende ciddi prablem yoxdu ki, baci wukur hamileliyin olub. Yaxwi hekime get ki, davam etdire bilesen. Elzane nece aylariydi bawqa hekime gedirdi. Ama netice elde elememiwdi. Ama indi Wukur ayri hekime getdi 2 ayi hamile qaldi. Hekim nezaretinde artiq 13 heftelikdi. Sende yaxwi hekime get. Ve Esas odu ki, inan. InwaAllah tez bir zamanda senin de xow xeberini ewiderik. Yoldawinda sevinki, dile getirmir. Getirse emin ol ki, daha pis tesir eder sene. Bu gunler geride qalacaq baci. Dualarim senledi 🌺🌺🌺