Kızlar bugün hastaneden geldim ters rahim ve yumurtalarım oluşuyor ama çatlamıyormuş yumurta tembelliği varmış buda adet düzensizliği yapıyormuş doktor buna rağmen kan tahlili istedi 0.39 cıktı ben anlamadım bisey ne yapicam böyle şimdi ovulasyon testi yaptım sonuç bu şekilde
