Merhabalar benim gibi bu durumu yasayanınız varmı merak ediyorum bebeğimin cinsiyetini okadr merak ediyorumki çoğunluk hep erkn ögrenmiş çevremdede öyle 19 haftalık bebeğim 3 kere bakıldı cinsiyete farklı zmanlrda ama asla göstermiyo 3 gittiğimdede arkası dönük hep doktor her sefernde bnada gösteriyo görüyorm gerçekten arkası dönük sırtındaki kemiklerini gördüm ve cok hareketli hiç durmuyo önünü dönse bu seferde bacağını kapatıyor ama genlde arkası dönük böle yapınca dha cok merak etmeye basladm hep ögrenirm diye gttim ama yok esimde sasırdı 3 kre olunca böyle doktor ugrasıyo görmek için bekliyo uygun pozisyon olur ykalarım diye ama olmuyo ilk bebegmde bi kere bakıldı sadece ve cok netti ve erkn ögrendm o erkek yine gdicem 2 gün sonra kontrole ama yine göstermz diye düşünüyorm inancım klmadı acaba cokmu gec olucak yda doğumda ancamı ögrenirm anlamadm😀bugun mesela saglık ocagına gittim kalbini duymak için zor ykaladılar bya ugrastılar duyuldu ve bna dediki arkası dönük bunun gliba dye sasırdm bnde dedimki genelde öle ultrasonda dye belli zaten dedi cinsiyeti belllimi dedi göstermiyo dedim arkası dönükte ondan dedi sizlerdede oldumu böle bukdr göstermeme haftam çokta ilerlemiş degil tabi dha zman cok ama merak ediyorum işte☺