Esracglr aynen öyle. Bir de dikkatte etmiyorlar neyle ilgili konuştuklarına. O ilacı içme faydası yok ne biliyorsun dr vermiş neye dayanarak faydasız diyebiliyosun. Ya da böyle hep negatif negatif sözler. En güzeli yap araştırmanı, kimseye hiç bir detay anlatmadan yüzeysel şekilde konuş nazikçe kaç🙂