Kızlar merhaba . 33.haftadayım bebegimin suyu biraz azalmış kilosu da biraz düşük ona biraz moralim bozuk 2 gündür. Bir de aklıma şey takıldı bu haftalarda herkesin sütü geliyormuş . Bende daha öyle bir şey yok . Bu haftalarda sutu gelmeyenin doğunca da olmuyor falan yazıyor bazı yerlerde . Aslı astarı var mıdır