Merhaba arkadaşlar bugün ikili test sonucum çıktı down sendromu riski 1/480 çıktı grafiğe göre benim yaş grubumdaki oran 1/466 doktorumuz riskli buldu ve nifty test yaptırdık az önce çok üzgünüm inşallah hayırlı haberler alırız. Doktor fazla risk yok ama içimiz rahat etmesi için yaptırmanız lazım dedi. Benim durumumda olan var mı arkadaşlar?