Arkadaşlar malum bir çok annelerde gebelik sürecinde çıkıyormuş. Benim et beni göğüs ucumun tam dibinde ve büyüyerek koyulaştı. Zaten çeksem kopacak gibi ama çok can yakar şuanda dokunamıyorum zaten. Bebeğimi emzirmem çok zor bununla. Aldıran var mı? Nasıl bir yol izlemem gerekir?