Dzeyy Allah’ım razı olsun canım 🙏🏻 biraz daha büyürse bebiş kafam rahat edecek en azından yaşama ihtimali arttı diye. Tabi herşeyi Allah bilir. Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 dualarında yer verirsen çok sevinirim doğuma girerken. İsmim Banu. Bir daha kayıp yaşarsam ne zaman toparlanabilirim bilmiyorum. Rabb’im yasatmasin ne bana ne başkasına. Bol bol dua ediyorum bakalım 30 u görebilmek için. Sen aşırı motive verici bir orneksin burada benim için.