Arkadaşlar merhaba ben hem devlet hem özelde takip oluyorum , bugün detaylı ultrasonumu devlette yaptırdım herşeyiyle normal dendi rapor yazıldı 2d ultrasonla bakıldı, özelde ki 4d bakılır sanıyordum ama oda 2d siyah ultrasonla bakıyormuş:( Antalya da 4d renkli ultrason yaptıranlar yazabilir mi fiyatı ve merkeziyle birlikte 🙈