420li olanını 177ye aldım bende daha ucuz geldi😬 Sleepy 1 numarayı çok kullanamıyorsunuz direk 2ye geçiliyor yazmış tecrübeli çoğu anne😊 zaten kilosu 3-6 olunca bende 420li 2 numara aldım 🥰 bebek az kilolu doğarsa 1 numarasının az adetlisini almayı düşünüyorum 😊