Çok fazla kilo almadığım için pazarda hoşuma giden herhangi bi geceliği aldım nasıl olsa hastaneye kimseyi almıyolar ve birgün kalıp çıkıcam için özenmedim fazla 69la hamile kaldım ve enson tartıldığımda 76 kiloydum o yüzdende XL aldım denediğimdede rahatça oldu doğumdada giderse biraz dahada rahat olur