Hayat_06 Çok şükür 40+0 da bende doğurdum kızlar rabbim bu yolda kimseyi koymasın inşallah sabah 10.30 suni verildi 12.50 de kızımı kucağıma aldım dileyip isteyen herkese de bol Bol dua ettim🌸
buket39 Hayat_06 gözünüz aydın 💕 bebeginizle saglikli mutlu gunleriniz olsun. Benim merak ettiğin çatı muayeneniz nasıldı acımamış kasmanız olmuş muydu
Busu Hayat_06 sağlıkla büyüsün. İnşallah gözünüz aydın🌸 suni sancı nasıl acısı normal sancıdan cok mu ?
teletabi Hayat_06 gözünüz aydın sağlıcakla büyütün inşallah bizlerede dua edin bizlerde kolay su gibi doğumlarla alalım evlatlarımızı kucağımıza 🤲🏻🌸
Hayat_06 buket39 kasmazsanız kendinizi hiç acımıyor zaten açılma oldukça alttan muayene hiç acımıyor 🌸
Hayat_06 Busu yani evet ben ilki kendi sancımla yapmıştım suni biraz saha ağır ama suniyi takınca çok çabuk ilerledi açılma çok çabuk oldu 2 saat 15 dk içinde oldu doğumum sabah yattığım da açıklık 1cmdi