Merhaba güzel anneler. 16 haftalıkken kontrolüm vardı gittim ikili taramam da bi sorun çıkmadı cinsiyette öğrendik doktorumuz detaylı ultrason için düzce üniversite hastanesinde gökhan beyi önerdi 28 eylüle sıra aldık Allah nasip ederse o zamana 23+5 oluyoruz perinatoloji bölümü daha çok riskli gebelikle ilgileniyormuş her şey normal olup detaylı da perinatolojiye giden oldu mu ? Şimdiden teşekkürker 💕🌸