Merveesila Merhaba arkadaşlar ben 18+2 gebeyim benim süt renginde krem kıvamı gibi akıntım geliyo çok değil ara ara oluyo kontrole iki hafta var daha doktora da sorcam gidince ama size de sormak istedim bi sorun olur mu internetten baktım her sayfa farklı yazıyo
Snszasla Merveesila bende 19+3 üm bende de oluyor hatta hafta ilerledikçe artıyor sanki normal galiba gebelikte bunun olması 🤷♀️
bebisloading Merveesila akıntının kötü kokulu ve çok farklı renkli olanları sıkıntılı, onun dışında normal akıntı olması demişti doktor bana canım, merak etme ama kokusu çok önemliymiş. Rahatsız edici tarzda koku olursa gününü beklemeden doktora gitmelisin
Asc-18 Aynısı bendede oluyo canm hamile olmadan öncede akıntım oluyodu ama böyle olmuyodu bende merak ediyorum neden oluyo
Merveesila Asc-18 benim ikinci gebeliğim ama ilkinde oluyo muydu hatırlamıyorum bi düşük de yaptım korkuyorum zararı olur mu olmaz mı sizin nasıl sık sık mı oluyo
Asc-18 Merveesila benimde ikinci gebeliğim canım daha önce kimyasal olmuştu ama nerdeyse hergun oluyo
Snszasla Merveesila su olsa beyaz akıntı şeklinde olmaz galiba canım Farklı olur diye tahmin ediyorum
bebisloading Merveesila çok sevindim, benim doktoruma göre hiçbir sıkıntın yok o zaman, tabi yine takibe devam, ben de 24 haftalığım ben de takipteyim, iyi olalım hepimiz sağlıkla doğuralım inşallah canım benim..
Merveesila bebisloading inşallah cnm bu zor günlerde tek isteğimiz o zaten hepimizin sağ salim alalım kucağımıza bebeklerimizi 🙏
Merveesila Asc-18 benimde oluyo akıntı ama şeffaf akıntım oluyo arada bi de öyle geliyo krem kıvamında şeffaf olunca bile korkuyorum acaba su mu diye
Asc-18 Merveesila enfeksiyonda olabilir canım ben hamile kalmadan önce sıvı şekilde geliyodu doktorumda demişti enfeksiyon var biraz demişti fitil vermişti o geciriyodu ama tamamen değil hamile kaldım buseferde krem şeklinde gelmeye başladı ama su olacağını sanmıyorum sen yinede doktoruna danış ama
Merveesila Asc-18 enfeksiyon geçen ay geçirdim cnm toz ilaç kullandım bi doz enfeksiyon olduğu zaman yanma sızlama oluyo zaten haftaya gidicem doktora sorarım yine