ggzmkrcc Oraya giden arkadaşlar önerdiğiniz doktor var mı? Muayene ve doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı?
Gozde34 DÜzgün bey var bende ona gidiyorum muane ücreti 180 lira bende tavsiye üzerine gittim memnun kaldım