Kızlar ben normalde 4nde hasta oluyordum 2sinde oldum normalde 3 gun surerdı 6 7 gün sürdü son günlerinde az az lekeler geliyordu bu aralarda idrara çok çıkıyorum gögsümün tekindede biraz ağrı var sizce gebelik varmıdır kusura bakmayın başınızı ağrıttıysam. 😊