Yhyelif Canim ben Casual cadillac trona aldım fatih tarafindaki bisikletçiler çarşısından.2000 tl
Ablam 5-6 senedir kullanıyor ve çok memnun hic bir problem yaşamadı.Casual cadillac trona anneler tarafindan 2 kez ödül almış bir araba umarım bende memnun kalırim ama araştırmalarıma göre kullanan herkes cok memnun.