Kızlarr ben çok aceleciyim ve merak ediyorum çünkü çok istiyorum bebişko 😊 yeni evliyim son adetim 29 temmuzda oldu 5 ağustosta birlikte olduk yani 15 gün oldu adetime de 9,10 gün var 1 hafta önce test yaptık belki olur diye testin üzerinde birliktelikten 5 gün sonra yapılır yazıyor diye denedik tek çizgi çıktı 😒 sizce ne olacak ne yapmalıyım hiç bilmiyorum daha önce yaşayanlar beni aydınlatır mısınıız 😘