Bbssra hayır bide arkadaş BENCİL OLMAYIN DİYOR BENİM YAPTIĞIM BENCİLLİK Mİ BENCİL OLSAM KİMSEYİ DÜŞÜNMEM TEST YAPTIRMADAN GİDERDİM HAKSIZ MIYIM? Devlet hastanesine gittim özele gitsem bakmaz mı? Negatif çıktı diyorum 14 gün evde kalman lazım diyor odadan içeri almadı resmen pozitif muamelesi yaptılar kapının ağzında konuşturdu koridorda bile durma hastahenin dışına çık orada bekle biz sana haber vereceğiz diyor bide sorada bencil olan ben oluyorum 😔
negatif çıktığı halde gördüğüm muameleye bak stresten belime ağrı girdi sabahtan beri hastahanede bekledim sıram geçmiş ekranda covid testi yapıldığı yazdığı İÇİN ismimi dahi söylemiyorlar ben sorunca sizi alamayız dediler