35+1 de Bugün çatı muayenesi oldum. Şükür normal doğuma uygunmuş.derin nefes al dedi doktor ve 3 sn sürdü.canım yanmadı.kendimi çok kasmamaya çalıştım.4.aydan beri çatı ağrım oluyordu.1 haftadır da şiddeti bir tık artmıştı.uygun olmasına sevindim.nst de de sancılarım çıktı.doktor hazırlıklı olun artık dedi.doğum için kan testini verdim.5 haftadan sonra da ilk defa az da olsa gördüm oğlumun yüzünü.hep arkası dönük bekliyordu.doğum için hazır hissediyorum kendimi. :)))