Betul5352 Merhaba kızlar ikili test yaptırdım bugün rahime giden damarlarda direncin fazla olduğunu söylediler bu ilerlemesi durumda bebek gelişiminde sorun olacağını söylediler böyle birşey yasayan varsa benimle paylaşabilir mısınız 😔