DidoG 38+1 deyim bugün mide bulantım ve ishal başladı. Kasıklarımda da hafif ağrılar gelip gidiyor. Doğum belirtisi olabilir mi?
Minnak20 DidoG bende 38+1 haftalığım kasık bel ağrım var ve afedersin yumurtlama zamanında olan beyaz şeffaf akıntım var 3-4 gündür bebek tamamen aşağıya indi yürürken çok zorlanıyorum ama hala gelen giden yok 😊
ipkklmn DidoG ben 30+5 hafta hamileyim. Bende de aynı belirtiler var sayılır. Bütün gün boyunca mide ağrısı bulantısı nedeni ile kıvrandım ama kusma yok ve çok afedersiniz baya ishalim. Erken doğum belirtisi değildir inşallah.
Zeynep_alya 39+1 aynı belirtiler bende de var acile gittim normal dedi sancım yeterli olmadı İcin eve geri gönderdiler ama kasılmalar ve kasıktaki agrı dogum sancısıdır yalancı sancı olmaz dedi
DidoG Minnak20 bende de beyaz akıntı oluyor gün içinde ara ara. Çok halsizim keyifsizim. Bebek hareketleri de 3-4 gün öncesine göre biraz azaldı. Yeri daraldığı için diye düşünüyorum ama…
Minnak20 DidoG benim bebişin hareketlerinden azalma yok maşallahı var ama tekmeleri baya canımı açıtıyor aşağı tarafa indi ama kanala girip girmediğini bilmiyorum yarın randevum var bakalım ne diyecek doktor