Kızlar ben hem özel hem devlete gittim bu zamana kadar ama devlette doğum yapmayı düşünüyorum. Devlette çatı muayenesi yapıyorlar mı? Yapıyorlarsa kaçıncı haftada yapıyorlar acaba bilgisi olan var mı? Şuan 37+4 üm. 38+3 ken gidecem tekrar kontrole. Ona göre hazırlıklı gideyim 🤗