Dunden beri kasiklarimda adet sancisi agirlik ve baski hissediyorum. Siddetlenme veya dakika duzeni yok.sabit agrisi var artmayan.beldende vuruyor arada kasiklara dogru ama adet agrim sabit hep gecmiyor.ayrica kalkdgmda yurudugumde cok baskim var. Nst girdim bugun dr herhangi bir sanci gorunuyor demedi hersy normal beklemedeyiz dedi yolladi. Bu sekilde basina gelip yakin zmnda sancisi olup doguma giden oldumu.? Neyin nesi bu durum 😖🥺🥺🧿