Kybele23 Mom092 aşıların hepsi belli bir miktarda (kişiyi hasta etmeyecek kadar) o hastalığa ait canlı virüs kişiye enjekte edilmesiyle bağışıklık kazandırmayı amaçlar canım. Aşıdan sonra ateş çıkma sebebi bu yüzden.
Oznur1_23 Bir şey sorucam benim erken doğum tehlikem var 20+2 yim doktoruma sormam gerekiyor mu bir şey olur mu